Ho puc dir en llatí o clar i català, més alt o més baix, engolant la veu o xiuxiuejant, però el fet és el mateix: he relliscat. La campanya publicitària que ens commina a mirar la carretera i deixar-nos estar d'anuncis que jo atribuïa a Pere Navarro en el darrer post (i a l'article publicat al diari El Punt el dijous dia 17) no és de la Direcció General de Trànsit de l'Estat, és de la Generalitat. La patinada no invalida el tenor general del text, que, d'altra banda, està escrit amb més carinyo que acritud.
Reconeguem, doncs, l'error. Acceptar-lo no l'esmenarà però és més honorable que mirar cap a l'altra banda: com ja sabien els llatins, errar és d'humans, però perseverar en l'error es diabòlic.
*Nota per a interessats en arqueologia de la llengua: Errare humanum est, perseverare autem diabolicum.
dijous, 24 de juliol del 2008
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada